VFF ansætter ny chef for marketing og kommunikation
Viborg FF har ansat Tea Nørgaard Pedersen som ny marketing- og kommunikationschef, og hun overtager dermed ansvaret for afdelingen fra Rasmus Ingeman, der fremover skal arbejde fuldtid i Kløverfonden.
Tea Nørgaard Pedersen er fra Viborg og bosat i byen. Hun kommer fra lingerivirksomheden Femilet, hvor hun startede som marketing manager i 2011 og siden 2020 har hun haft stillingen som kommunikationsdirektør. Tidligere har hun bl.a. arbejdet på reklamebureauet Byro i Viborg, hvor hun startede sin karriere indenfor marketing.
Den nye marketing- og kommunikationschef glæder sig til de nye udfordringer i fodboldens verden:
-Der er en rigtig spændende organisation i VFF, som jeg ser frem til at blive en del af. Jeg brænder for marketing, kommunikation og branding, og jeg glæder mig til at bidrage med mine kompetencer i en helt ny branche. Fagligt er jeg rigtig glad for ledelse og at se et team lykkes, hvilket bliver min fornemste opgave. Samtidig er jeg drevet af at se et brand gro og sammenholdt med min store forkærlighed for Viborg som by, så glæder jeg mig meget til at starte i jobbet hos VFF, siger Tea Nørgaard Pedersen.
Direktør Morten Jensen byder Tea Nørgaard Pedersen velkommen:
-Vi er meget glade for at få Tea med på holdet. Hun kommer med en stærk ledelsesmæssig baggrund og samtidig nogle gode personlige værdier, og vi er sikre på, at hun både menneskeligt og fagligt vil bidrage godt til vores organisation. Hun får ansvaret for at lede og videreudvikle et dygtigt team, så klubben fortsat har større og større relevans for alle vores interessenter. Det er vores ambition at løfte Viborg FF på alle parametre, og vi tror på, at Tea sammen med resten af organisationen vil bidrage positivt til dette, lyder det fra direktøren.
Tea Nørgaard Pedersen har første arbejdsdag i Viborg FF den 2. september.