Vigtig info vedr. digitale sæsonkort i Apple Wallet
Efter Apple har lanceret en systemopdatering (iOS 15) til iPhone, har der desværre været tekniske udfordringer med digitale sæsonkort i Apple Wallet. Derfor skal du opdatere dit/dine sæsonkort, for at være sikker på, at det/de stadig fungerer korrekt.
Så hvis du har hentet dit sæsonkort digitalt ned i Apple Wallet, så skal du læse med og udføre nedenstående trin for at sikre dig, at dit digitale sæsonkort fungerer korrekt.
Du skal manuelt opdatere det samt sørge for, at ”automatiske opdateringer” er slået til for dit/dine sæsonkort i Apple Wallet. Det kan du gøre ved at følge nedenstående trin:
1. Gå til Apple Wallet på din iOS-enhed.
2. Find dit/dine Viborg FF-sæsonkort (Kan du ikke finde det, så læs med længere nede i teksten).
3. Klik ind på kortet og klik derefter på de tre prikker oppe i højre hjørne.
4. Sørg for at ”automatiske opdateringer” er slået til. Træk derefter ned i dit kort, indtil du ser en roterende cirkel, som indikerer, at kortet opdateres.
Hvis du ikke kan finde dit sæsonkort i din Apple Wallet, selvom du tidligere har tilføjet det, så skal du scrolle ned og klikke på ”Udløbne kort” i bunden af din Apple Wallet. Herefter skal du klikke på dit/dine kort og klikke på ”Skjul ikke”.
Kan du heller ikke finde dit sæsonkort under "udløbne kort", så skal du lukke din Apple Wallet ned og i stedet gå til Indstillinger -> Wallet & Apple Pay. Her skal du sørge for, at ”Skjul udløbne kort” er slået fra.
Derefter skulle du kunne finde dit digitale sæsonkort under ”udløbne kort” i din Apple Wallet og opdatere det ved at følge ovenstående trin.
Har du fulgt ovenstående trin, så skulle dit sæsonkort nu være aktivt og klar til brug.
Oplever du problemer undervejs kan du kontakte Viborg FF på tlf. 8660 1066 eller via mail