Fællesskabet omkring VFF skal dyrkes
Sæsonen er sparket i gang, og vi har udsigt til, at der igen kan inviteres gæster til fodbold på Energi Viborg Arena – fortsat med restriktioner – så ændrer Viborg FF samtidig i organisationen for at have de nødvendige ressourcer til at skabe endnu bedre oplevelser både på stadion og rundt om fodbolden.
Stadionfaciliteterne skal udvikles til gavn for både de aktive fans, sæsonkortholdere og partnere, og der skal skabes flere tiltag og events for områdets mange interessenter. Manden i spidsen for de projekter bliver Rasmus Ingeman, der siden 2018 været kommerciel chef i klubben, og den titel har han fortsat, men fokusområdet i det daglige arbejde bliver ændret:
-Det er en udfordring, jeg glæder mig utroligt meget til, og jeg ser et stort potentiale i forhold til at rykke nogle ting på dette område. Jeg har haft en god dialog med Morten Jensen omkring at udnytte få udnyttet kompetencerne bedst muligt, og jeg glæder mig meget til at kunne gøre mere for vores mange interessenter.
-Jeg vil fortsat have fast tilknytning til omkring 50 samarbejdspartnere i erhvervslivet, hvor gode relationer er blevet bygget op, og som vil have en naturlig sammenhæng i forhold til nogle af de tiltag, vi skal til at arbejde med, siger Rasmus Ingeman.
Udover selve kampoplevelsen på stadion, så vil flere events, fanudvikling, CSR-projekter og digitalisering også blive en del af Ingemans ansvarsområder.